Collagen “The Dream (Bliss)” fra 2014 består af forskellige papirfragmenter, der hver især er bærer af en historie. Mest iøjnefaldende er (måske) den undertøjsmodel, der er placeret øverst i kompositionen, og som har givet billedet dets titel. Lige til højre herfor ses det ikoniske motiv fra en svensk tændstikæske: den glade lille dreng tegnet af den svenske illustrator Einar Nerman i 1936.
Rækker dette arketypiske svenske barn ud efter den smukke kvinde med en drøm om at flytte i hus med hende (jvf. udklippet med ordene “House 4” nederst på motivet)? Teksten “Believe it” allerøverst kan læses som en opfordring til at tro på drømmen – samtidig med at sandpapiret på begge sider af hende antyder, at det måske ikke vil være den rene lyksalighed (“Bliss”).
Alternativt kan man se billedet som en komposition, hvor forskellige stofligheder mødes – fra de ældede tapetstumper over sandpapiret til de fortrykte motiver fra kommercielle tryksager. For dét er det nemlig også.